torsdag 25 juni 2009

Bättre sent än aldrig..

Oj.. hektisk vecka de har varit.. Har ju inte hunnit blogga ens. Men nu så..
Mycket har hänt och många dagar har passerat. Midsommar var härligt med goda vänner och utan alkohol?! Vad hände.. Jo, de går faktiskt att ha trevligt utan också. Och så är de sunt. Tack för det.

Helgen var härlig med mycket sol.. De känns som att sommaren är här nu. Skööönt!

I förrgår gjorde jag och vänninnan med våra kiddo ett impulsivt strandbesök.. Första doppet! Eller dop och dopp.. vattnet kom inte längre än till troskanten.. Var ju lite kallt då. Men barnen badade och hade skoj i alla fall.

En favoritkaka just nu är singoalla lakrits* OOoooOOOooo vilken goding! Måste vara med på vartenda fikakalas hädanefter... eller i min handväska.. tihi..

Den kommande helgen är fullspäckad med attgörasaker... Imorgon fredag ska jag på "dagochnattsmyckesparty" hos väninnan i märsta. Trevligt Trevligt! Jag ska göra efterrätt.. De blir något somrigt och enkelt.
På lördag ska vi till svärisarna och grilla i skokloster. Mycket trevligt!
Och slutligen på söndag ska vi på middag hos en familj i märsta. Micke har nyligen filmat deras bröllop och vi ska träffas för att ge filmerna han redigerat så fint..

Kolla gärna in deras "bröllopsvals".



Henkan som brudgummen heter är den som som gjort om musiken till Wedding dancer och de är dom som sjunger! Jätteskoj!

Deras grupp hette förr West Inc men heter nu Dominoo. Mickes bror, Stefan, är med i gruppen också ;)
En låt jag dansade till för några år sedan var denna:



Mickes bror är han i orange.

Nu ska jag laga lite mat! Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: