fredag 3 juli 2009

Sååå härligt!


ÅÅÅåå damn va jag är trött. Sitter just nu på jobbet med dagens första kaffe. Hoppas att den sätter fart på mej. Jag brukar ringa och väcka den person som ska komma och öppna idag.. Men hon svarar inte.. Jag har ringt flera gånger. Då blir man lite orolig. Hoppas inget illa har hänt.

De är min sista arbetsdag innan semester idag! Yes. De ska regna hela nästa vecka, så då ska jag baka, städa, rensa, kolla film och slappa. Ska bli så skönt!

Var och klippte mig igår... hos en ny stjärna. Blev jättebra.. är så nöjd. Tack för det.

Imorgon ska jag och några andra tjejer gå ut och parta. Härligt! De är ju inte var dag man gör sånt nu för tiden.

Nu ska jag gå och förbereda frukost. Sen blir de hemlagad pizza och olika sallader till barnen. Lite tradition innan sommarlovet börjar för oss.. att jag bakar pizza.

Denna ska jag dansa till imorgon:



Ha en bra fredag!
Btw.. Min kollega ringde precis... hon har försovit sig.. puh..

1 kommentar:

Sabina sa...

Men såååå skönt med semester, avis jag blir, jag jobbar en vecka till.
ÄR såååå trött!!

Hoppas du hade kul igår el var det förregår, hur som helst hoppas det blev kul.

Skulle vilja se en bild på din frilla;)

Ha en bra semester snäckan, bra att du inte hänger med huvudet för dåligt väder utan ser möjligheterna att fixa inne ist.

Kramkramkramkram