tisdag 2 juni 2009

Up to Date..

Oj.. ett par dagars bloggtorka. Trots att man varit med om än de ena än de andra.

I fredags var jag och barnen lediga.. Då passade vi på att handla lite nödvändigheter till hemmet. Blev en tripp till IKEA, rusta och slutligen mataffären. Barnen var vid gott mod HELA dagen.. Fast jag hade ju också lovat att vi skulle åka förbi leksaksaffären.. Shit va dyrt de är med leksaker!

I lördags var jag och maken på bröllop. Jättetrevligt. Micke var dj och filmare, så jag hade personlig chafför. Jag dansade hela natten långt in på morgonen... Vi kom hem runt halv 5.. Gick sedan upp strax efter 8.. Duschade. Käkade gröt.. och för att sedan åka tillbaka till lokalen där bröllopet var.. För att packa ihop alla dj-prylar. Så man kan säga att vi var sega i söndags.

Igår var jag fortafarande trött.. Usch.. hemskt de är att jobba när man är så där nedrans trött.. Kollade vädret igår på smhi.. Såg inge vidare ut de nästkommande dagarna. Så jag passade på att njuta av solen igår medans den varade. Plus att jag tog en powerwalk. Skönt* Blir storstädning idag istället...

Storstädning som sagt denna dag. Maken fick ett ryck igår och dammsög.. Så jag ska damma, göra rent toaletter, akvarium och rensa lite.. Hoppas såååå på regn.. De gör de hela lite lättare då..

Nu ska jag kila vidare* Kram på er.

Inga kommentarer: