tisdag 12 maj 2009

fem mil..

Jag är sådär härligt nöjd över hur långt jag gått på en vecka. Närmare bestämt 5 mil på 7 dagar. Med en dags vila också. Stolt över mig själv. Har gått ner drygt 3 kilo på tre veckor! Blev förvånad när jag ställde mig på vågen. Jag har som mål 8 kilo... Vi får väl se.. Vikten är ju igentligen inte mitt stora problem... För högt uppe på min önskelista är att göra en bukplastik, för att ta bort överflödig hud efter graviditeter. Så störande och ofräscht med de där lösa som bara hänger..... Men smakar de så kostar de.. närmare bestämt ca 50.000! Inte lite pengar.. Vart ska man få de ifrån?

Igår var jag ute ock gick med nya nike+. En liten mojäng man fäster i dojan och ipoden. För att sen få pepping i lurarna samt lite värden på kalorier osv. Makens idé.. såklart. Jag ville hellre ha masaidojjor... ska vara skitbra för bena och rygg... jaja....får väl handla dessa själv..

Nu är havregröten slut och de är dags att börja jobba ;). Ha de!

1 kommentar:

Mamma C sa...

Jag går oxå en 7-9 km om dagen + cykling till och från jobbet. Inte går jag ner några kilo. Jag får nog minska ner på maten kanske. Fy det är ju skit svårt, så älskar jag sött med.
Kram Mamma C