söndag 17 maj 2009

argh....!

Har precis tagit en powerwalk.. och vad händer mitt på min runda!?.. Jo, jag råkar komma åt så min nike+ avslutar träningen.. och börjar om från noll.. jag har precis gått 7,4 km men de står annat på min avatar.. aja.. huvudsaken är ju den att man går i alla fall...

Vi har haft fullt upp i helgen som vanligt när man heter familjen persson.. Igår var vi över till svägerskan med family, kolla schlager och grillade. Väldigt trevligt. Och jag säger bara en sak.. den där schlagerfestivalen är uppgjord.. Men Heja Norge! Den är i mina öron hyfsad. Men jag hade andra favoriter..

Idag har vi varit på naturhhistoriska museet med kiddos. Så nu har man lärt sig påde ditten och datten.. Och vad djur de finns på vårt jordklot.. Gosch! Barnen tyckte de var kul. Nästa gång ska vi gå på cosmonova med kidsen..

Nu ska jag gå och äta en härlig kycklingssallad och duscha. See you!

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilket skit att du kom emot knappen. Men huvudsaken att du har gått din runda. Cosmonova är skoj tycker jag. Bara att jag är så himla höjdrädd.
Kram Mamma C

Sabina sa...

Surt sa räven, men du vet ju att du gått långt iaf=)
Låter sååå mysigt så att grilla och titta på schlager, jag tittade oxå men har mått illa hela helgen.

Tycker oxå så där om Norges bidrag men säger grattis ändå, alltid trevligt då det är en granne som vinner=)

Ha en bra vecka snäckan.

Kramkram