lördag 16 maj 2009

Äntligen..

Nu har man precis varit ute och powerwalkat. Se min avatar. Med två dagars uppehåll, så känns de som de behövdes. Men tänk igentligen va fort man hinner avvänja sig vid något.. Jag hade ju lugnt kunnat ligga kvar i sängen en stund kände jag.. Men jag tog mig i kragen.

Igår var jag barnvakt. Vakt å vakt.. De skötte sig utmärkt själva. Men jag gav dom mat å så.. Medan barnen lekte storstädade jag svägerskans hus som överraskning. Bäddade rent, dammsög, dammade, skrubbade toaletter och tvättade.. Hon blev jätteglad!

Idag ska vi på knivsta marknad en sväng. Sen ska Micke med Simon på kalas. Och efter de ska vi på grillparty hos Lotta (svägerskan) och Kenneth. De blir väl schlagerfestival kan jag tro... Skönt att man är grannar.. för då kan man dricka nåt glas vin ;).

Nu ska jag gå och duscha och äta havregröt. Mums!

1 kommentar:

Sabina sa...

Men oh vilken överraskning=) Du kan få vara barnvakt vilken dag som helst här=) Hahhaaa.
Du är så gullig snäckan.
Hoppas ni får en fin kväll, själv mår jag lite tjuvens.
Mmmm.
Kramkram