onsdag 5 augusti 2009

Ge mig en miljon..

Så skulle jag bygga mig en fetingpoooool, ett dubbelgarage, storshoppa på IKEA, MIO, bygga tak över halva altanen, köpa mig en relaxgrupp i konstrotting och en helt ny garderob till alla i familjen. Sen skulle jag ge fetingsumman till närmaste behövande i släkten. Sen skulle jag med min familj åka på lååångsemester till något härligt ställe på jorden där man slipper frysa...

Jag blundar.. "vill vill vill vill..." Slår upp mina stora blå.. " Nej.. fortfarande pank...."

Måste berätta. Jag bad barnen att hämta sina cyklar som de bara ställer ifrån sig utan att ställa tillbaka hemma.... Då säger Simon:

- Men jag ville hämta cykeln, men min hjärna ville inte de...

Nu måste jag fortsätta jobba! Kram på er.

1 kommentar:

Mamma C sa...

Jag kan gärna ta två miljoner. Vilket bra svar han gav dig.
Kram Mamma C